Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
1. W sklepie internetowym easy4you.pl mogą dokonywać zakupów wyłącznie podmioty prowadzące działalność gospodarczą.
Wybieraj produkty korzystając z wyszukiwarki oraz porad naszych inżynierów. Zakładając Konto Klienta zyskasz jeszcze więcej możliwości kompletowania zamówienia.
2. Dodaj produkty do koszyka i prześlij zamówienie. Zostanie ono niezwłocznie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym KS SUPPORT Krystian Stachowiak
3. Jeśli wartość zamówienia przekroczyła 1000 zł, będziesz mógł skorzystać z darmowej dostawy.
4. Zapoznaj się z poniższymi szczegółami warunków transportu oraz cennymi wskazówkami dotyczącymi odbioru paczki.
Przed podpisaniem listu przewozowego
1. Sprawdź stan opakowania zewnętrznego: jeśli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, sprawdź zawartość w obecności kuriera i spisz protokół na formularzu, który posiada kurier lub odmów przyjęcia przesyłki podając przyczynę odmowy.
2. Sprawdź liczbę paczek. Informacja liczbie paczek znajduje się na liście przewozowym.
3. Zadbaj o czytelne wypełnienie wszystkich pól formularza. Pamiętaj, aby zachować kopię protokołu.
4. Przy zgłoszeniu wadliwości przesyłki podaj numer zamówienia, numer listu przewozowego i opisz sytuację, a następnie prześlij skan protokołu.
5. To nadawca/płatnik ma prawo złożyć reklamację do spedycji.
6. O uwagach/zastrzeżeniach powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin.
7. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz osobiście list przewozowy.
8. Odbierz przesyłkę, ale nie żegnaj się z kurierem.
Po odebraniu paczek
1. Masz prawo w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki. Gdyby kurier nie wyraził zgody na sprawdzenie paczki w jego obecności skontaktuj się z bezpośrednią infolinią kuriera.
Błędna dostawa
1. W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru, niewłaściwej ilości, w ciągu 2 dni roboczych prześlij informację na adres mailowy biuro@dyszeprzemyslowe.pl podając numer zamówienia z opiem niezgodność.
2. Najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.